Franse Slag-toernooi

Sinds een aantal jaren organiseert DSP rond 14 juli (quatorze Juilliet) het befaamde Franse Slag-Toernooi voor doublettes. Bekend om de gezellige sfeer met Franse hapjes en uiteraard Franse Muziek. Voor de eerste keer wordt dit toernooi georganiseerd op maandagmiddag 13 juli.

Bij dit toernooi zijn de volgende punten van belang:

  • Doublette-toernooi a la Mêlée. Dus iedere wedstrijd nieuwe partner en nieuwe tegenstanders;
  • Aanvang wedstrijden 13.30 uur. Melden vanaf 13.00 uur;
  • Wedstrijden op tijd. 35 minuten per partij;
  • Leuke prijzen;
  • Soep en broodjes te verkrijgen aan de bar;
  • Lekkere hapjes en drankjes;

Inschrijven uiterlijk donderdag 9 juli, via de inschrijflijst op het bord in De Boschbloem.

Het bestuur zou het zeer op prijs stellen als er weer veel leden aan dit toernooi deelnemen.